sobota, 12 lipca 2014

Moje sposoby na nudę

Hejka!

Cześć aktualnie jestem w okolicach Szczecina i z trudem udało mi się zdobyć internet :) Mam nadzieję, że ta sytuacja się nie powtórzy. Jutro z rodzicami robimy sobie, jednodniową wycieczkę do Berlina. Raczej nudzić tam się nie będę, ale podzielę Wam się moimi sposobami na nudę.

1. Spacer.
Najczęściej, gdy niem mam co robić, wychodzę na dwór. Najczęściej spotykam się z przyjaciółmi. Lecz jak nie jestem w swojej miejscowości, wychodzę i zapoznaję się z miastem. później najczęściej  próbuje zapoznać się z kimś.

2. Znajdź hobby.

Ja na przykład lubię malować i robię to w wolnym czasie. Jednak, gdy warunki mi na to nie pozwalają, próbuje znaleźć sobie inne zajęcie. Jeżeli nie potrafisz znaleźć sobie zabawy, ktłóra Ci odpowiada- wymyśl ją. W końcu czemu nie. Np.: Jeżeli masz karę na konsolę/komputer, a bardzo lubisz grać w daną grę, spróbuj ją sobie wyobrazić i ,,graj''.

3.Tańcz
Nie wiem jak Wam, ale mi najbardziej poprawia humor tanieć ( i muzyka). Kiedyś jak mi się koszmarnie nudziło, weszłam na łąkę, włączyłam muzykę na maxa i tańczyłam. Ledwo zaczęłam, a minęły 3 godziny. 

                                                   A może to??? Bez obrazy.


A wy jakie macie sposoby na nudę???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz